Szombaton reggel kb. 50 fős csoport indult jókedvvel a gyülekezeti kirándulásra, melyet ez évben is dr. Bajusz Ferenc professzor úr, a gyülekezetnek kedves Feri bácsija szervezett nagy gondossággal. Külön öröm volt számunkra, hogy a gyülekezet fiataljai is szép számmal velünk voltak.

Az Ószövetségből olvasott aznapi Ige (2Krón.14) 20. versében leírt "Segíts meg bennünket Urunk Istenünk, mert Rád támaszkodunk..." kérés volt a szívünkben, s egy ének és imádság után útra keltünk.
Míg úti célunk első állomásáig eljutottuk, professzor úr fáradhatatlanul sok hasznos és érdekes tudnivalóval látott el bennünket.
Herenden a porcelán gyár szebbnél-szebb termékeiben gyönyörködhettünk, majd utunkat folytatva Ajkán megcsodálhattuk a különleges csiszolású és színű kristálytálakat és készleteket, ahol kedvezményes vásárlásra is volt lehetőségünk. Következő állomás Nagyvázsony volt, ahol megtekintettük a Kinizsi várat. A várudvarban Feri bácsi rövid, de tartalmas ismertetést adott a vár építéséről, használatáról, s az akkori szokásokról,
majd megkezdődhetett a vár bevétele. Fiataljaink perceken belül a vár tetejéről integetve bátorították
az idősebbeket is a nem veszélytelen csigalépcsők legyőzésére. Többen, korukat meghazudtoló frissességgel tettek eleget e biztatásnak, míg az óvatosabbak csak a kisebb magaslaton szemlélődtek, s a kápolnában megtekintették Kinizsi síremlékét.
Ezután következett Tihany, ahol kisebb csoportokra szakadva, szabad program keretében tölthettünk el egy pár órát, megtekinthettük a templomot, az üzletek kínálta ajándékok sokaságát, vagy éppen egy kávé vagy fagylalt élvezete közben gyönyörködhettünk a szép kilátásban. Nagyon szép látványt nyújtott a Balaton, és a sok-sok vitorlás hajó. Míg szemlélődve pihentünk, megtelt a szívünk békességgel, és hálával Isten iránt, azért a sok szépségért, amit az egész napon láthattunk és átélhettünk, a kellemes időért, a balesetmentes utazásért, átéltük a zsoltáros szavait, "Parancsolta angyalainak, hogy vigyázzanak ránk minden utunkon."

Átgondolva e kellemes és szép napot, szívünk őszintén felkiált: "Nincs hozzád hasonló Uram, az istenek között, műveidhez fogható nincsen." (Zsolt. 85:8)